Saadett03 ben de 5 ay önce kürtaj oldum 6 haftalık kayıptı. Doktorum 5. Ayın sonu, 6. Ayın başı gibi izin verdi rahimin iyice toplaması gerek sonraki gebeliğin daha sağlıklı olur dedi. Benim sürem doldu ve korunmayı bıraktık bu ay hadi bakalım hayırlısı olsun . Yani zaten kürtajdan sonra 2 ay sonra yine gel bi bakalım diyolar sana süre verir doktorun çünkü senin rahmini gören kanaman varsa eğer gören doktorun. Bu gibi önemli şeyleri herkes yapıyo diye yapma senin canın yandığında o herkes çekmicek acısını yine sen çekiceksin o yüzden dikkat et. Kontrollerini ihmal etme. Kürtaj sonrası kanama kesici ve intibiyotik kullandın dimi.