Ben ocean mummy kullanıyorum. İçinde folik asit, balık yağı, omega 3, b12 ve diğer gerekli b vitaminleri var. Ama bana biraz ağır geldi. Genelde bir ilacın bana ağır geldiğini, karaciğerimi yorduğunu göz kapaklarımdaki egzamamın artmasından anlıyorum :)
O yüzden doktora sormadan kafama göre gün aşırı almaya başladım. Zaten aşırı vitamin kullanımı da tartışmalı bir mesele diye düşündüm...
Başka kullanan var mı ocean mummy?