Valla canım ben baş edememiştim hamileyken birşey kullanılmaz dediler bu sefer kaşıntıdan uyuyamadım sonra paranit aldım çaresizce ve sürdüm hiçte birşey olmadı çok şükür sonra yine bitlendim buda kaynımfan geçti bu sefer saçlarımı kazıttım anca rahat ettim rabbim yardımcın olsun valla çok zorrr ben çok tiksindim bitten artık