Merhabalar 16+3 hamileyim bir ay once yaptırdıgım ikili testin sonucunu bugun ogrendim doktorum “ bütün hamilelerde bu risk var ama sende biraz yüksek cıkmış sonuclar , bu cocugun anormali olacagi anlamına gelmez ama yine de istersen üçlü ve 4 lü tarama yaptır “ dedi içim cok garip ben cocugumun sağlıklı placagına inanıyorum ama yine de içime o süpheyi atti bunu yasayanlar var mi 😞😞