Busra221 Kızlar evdeki tartımda tartıldığımda hala 55.5 cıkıyorum ama karnımda acayip şişlik var pantlonlarım olmuyo acaba kilo değil şişkinlik olabilir mi bu arada 14 haftalığım
Eva41 Busra221 o haftalar şişkinlik oluyor canım bende çok yaşadım doktoruma sordum hata oda normal insanlar yemeği 2-3 saate sindirirken hamile kadınlar 6-7 saate sindirir o yüzden şişlik olur demişti 😇
Zynpml Busra221 büyük ihtimal siskinlik canım ve bu siskinlik 9 ay full sürücek galiba :) sabah acken hic biseyim yok ama kahvaltidan sonra balon gibi sismeye basliyorum.🙄
aysenur30 Busra221 oluyor nefes alamıyorsun böyle sanki bişey batıyor gibi oluyor karnın da genişlediği için geriliyor ondan canım 🤗
aysenur30 Busra221 bu iyi bişey canım bebek büyüyor demek ki 😍 birde bende 4 ay bir kilo bile almadım 4 den sonra 8 kilo aldım birden büyüyor çünkü her hafta 100 gr alıyor bebek 🤗
Busra221 aysenur30 aynen canımm bende kilo almadım ona şaşırıyorum ama göbeğime bakınca aksamları diyorum herhalde 2 3 kilo aldım ama tartıda aynı
__meczup__ 17+3 deyim karnım akşamları büyüyor kendimi hamil gibi hissediyorum ama hep gaz hep şişkinlik 😂
tugce67-67 Busra221 şişlik canım ben 18 oldum hâlâ devam böyle gerildikçe geriliyor karnım şişmekten.kefir iyi geliyor dene derim👍🏻
Busra221 tugce67-67 evet ya sancım bile oluyo bazı zamanlar gerilmekten canım soda tüketiyorum valla gaz cıkınca rahatlıyo insan
tugce67-67 Busra221 aynen canım baya sıkıntı yaratıyor insana, dediğim gibi ben sade kefirden memnun kaldım önerim hem bebek içinde çok faydalı😇