Annece bana hiç uyuşturmadan taktılar ikisinde de.ne takarken ne çıkartırken inan acı duymadım ben.nasıl taktıklarını bile anlamadan halletmişler işlerini.Bence burda önemli olan kendini gayet gevşek ve rahat bırakman.Takili olduğu süre boyunca zaten uyuşuk olduğum için hiç bişey anlamamıştım ben.kızim da da ilk gece kaldı inan rahatsız olmadım.valla çok da kolaylık oldu.ha bi de zaten dikişlerin özellikle ilk gün yanıyor(bu arada dayanılmayack bi sızı değil inan bana) anestezi etkisi geçince.belki de onun yanmasına hissetmemiş bile olabilirim sondayı.