benimde bi tanıdığın arkadaşı doğum yapmıştı alper bey e gidiyordu ona sordurdum doğum yapan kız demiş sezeryan olacagı için gün verdi gündüz doğumlarında hiç bir ücret almamış eğer doğumun haftasonuna denk gelir beni istersen ozaman ücretli olur demş alper için öle demişti