Etlik kadın doğum hastanesine gitmekten korkuyorum çevremdeki tanıdıklarım doğumunu orda yaptıklarını fakat oraya gitmemem gerektigini söylediler ee bizede tek çare şehir hastanesi kalıyor oturduğum semt şehir hastanesine baya bi uzak çok kaygılarım var şehir hastanesi ile ilgili bi düşüncesi bilgisi olan var mi🙃