brcaky kan uyuşmazlığı mı ? Rh uyuşmazlığını mı soruyorsun? Çünkü ikisi farklı şeyler ve halk arasında karıştırıyor. Kan uyuşmazlığı anne 0+ baba AB + ise oluyor. Rh uyuşmazlığı ise anne (-) baba( +) olduğunda oluyor. Kan uyuşmazlığında annenin kan ı bebeğin kanında ki Antijene saldırdığı için bebek sarılık oluyor. Bol emzirme ve mamayla geçen de var, Işın almak zorunda olan da oluyor allah korusun kan değişimi olan da oluyor. (En kötü ihtimal bu) umarım faydalı olmuştur. Rh uyuşmazlığında sarılık duymadım hiç. Çünkü eşimle ben de kan uyuşmazlığı var.