Oznr1 bende şu an hastanedeyim. Amniyon sıvısı azlığı ve kanama nedeniyle yatıyorum. Dün suyumuz doktorun dediğine göre yüzde 30 azalmıştı. İki bardak havuç suyu içtim birde 3 lt su içtim. 24 saat sonra tekrar kontrol etti doktor. Yüzde 10 a düşmüş azalma. Havuç suyu içmeye devam ediyorum. Yarın yine kontrol yapılacak. Ha birde bu gün Hindistan cevizi sütü içtim yarım litre. Hepsini birden içmiyorum. Sabah akşam. Yarın kontrol sonrası gelişmeleri paylaşırım unutmazsam. Allah çocuğunuzu korusun. Hiç çanınızı sıkmayın.