Beyzashn38 canım ben daha kullanmadım ama kargodan gelir gelmez yıkadım altındaki süngeri çıkarıp. hiçbir deforme olmadı. içindeki elyafları zor kuruyabilir onu eşinle iyice sıkarsın asmadan. ben nem alma makinasının yanına koyduğum için çabuk kurudu ama şaşır şapır su akıyordu. veya bir tur daha sıkma yapabilirsin. ben kuruyunca bir de ütüledim taban kısmını. cillop gibi oldu.