Sevdiss_17 benim bebegim özgürlüydu kollardan ve cok hastaydı. Sivi aldirlar ve garanti down dediler bana 40 gün sonra sonuç geldi bebegim sapa saglam down değil. Doktorlar şok oldu ki bebegim hasta yani ultrasonda bile görünüyor. 23 hafta oldu ve dayanamadi kalbi cok yavasladi sonlandırdim bende. Anlayacaginiz sivi bil3 doğru sonuç vermiyor bana sıvı aldirmadan garanto dediler 2li flan yaptirmamistom. Ve ter temiz çıktı sıvı sonucu. Doktor sözü söyle oldu. " bebek cok hasta ve neden bu test temiz cıkmış" bir şok halinde. Üzülme sende esra sakın. Kuzenim ogluna %100 down dediler doğana kadar hemde 9 aylik bebek doğacak doktorlar neden aldrmadin bu bebek down dediler v3 şuan oğlu 5 yasinda maşallah okadar akilli o kadar zeki ki anlatamam.