Aysen2709 Kızlar otururken veya uzanırken bebegimin hareketlerini hissediyorum ama hep bi tarafta hareket ediyor 😔normal mi sizce
Minik-mucizem123 Aysen2709 bende bi tekme attığında iki yerden atıyor gibi hissediyorum bi sağdan vuruyor bi soldan aynı anda. Bende bunu tuhaf görüyordum mesela. Canları nerden isterse ordan hareket ediyorlar valla normaldir bence 😂
Tgbb Aysen2709 ben de 28 haftalığım ama heryerde hissediyorum boyundan dolayı ayakları sağ tarafta başı solda oluyor genellikle. Kontrole gittiğinde doktoruna danışmalısın. Bebek şuan 35 cm e ulaştı çünkü. Detaylı ultrason yaptırdınız mı
Aysen2709 Tgbb yaptırdık Allaha şükür bir seyi çıkmadı herseyi gayet iyi sağlıklı bir bebek dedi ultrasona göre de 2 hafta ilerde görünüyor