Nevinnn evet kasmadım, siz sakin olunca doktorun yaklaşımı da işlemde kısa oluyo, çok geriliyosanız da önce doktorla konuşun sonra muayene olun, doktor bana hep önce psikolojik olarak hazır olmak lazım diyodu ona göre muayene zamanını belirlemiştik daha erken yapmayı teklif bile etmemişti.