Bende de oldu şuan 9 haftalığım ilk 6 haftalıkken oldu 2 gün sürdü doktorum normal dedi ama o zaman nöbetçi doktor bakmıştı iğne ve ilaç vermişti geçen hafta yine oldu gittim doktora doktor bir sorun yok niye geldin olabilir kırmızı ve parlak renkte gelmediği sürece sıkıntı yok dedi sen yinede kontörl amaçlı git ama endişelenme canım😘