MiraysMom benimde 10. Haftada olmuştu. Çok şükür 31 deyiz. Eski kan olabilir diyolar,kesede bi kanama görülmediği sürece korkmayın diyolar, bende progesteron kullandım dikkat ettim çok kalkmadım iş yapmadım eşim kavalti yemek yaptı getirdi uzandım sürekli.