Ezotkr 9 hafta 5 günlk hamilyim.tabi cinsiyet belli değil.ama bn şimdiden hazrlk yapyrm.kız olursa ya destan ya günce yada alya istyrum.erkek olursada hazar düşünyom.sizce nasıl😊
Ozeyyneb Ezotkr bence Alya koymayın, her yer Alya doldu😅 diğer isimlere şans verin derim . Sağlıkla gelsin❤️🤲🏻
SeHer1909 Destan A düştüm diyebilirim. Alya dan forumda duymaktan sıkılmıstm. Çokk beğendm. Hazar da cok güzel tam böyle güçlü 💪 yere sağlam basan bir karakter adı gibi
Ezotkr Didi6 kayınvalidemin adı aliye arapça hitabı oolunca alya oluyo yani modernizlştirlmş 😊 o açdn düşündm açkçası
bhrkrsu Ezotkr Kızıma Asena Nilda koyacağım🥰Oğlum olsaydı eğer Yiğit Barlas koyacaktım ama nasip değilmiş😊Bu arada Asena,"dişi kurt" Nilda,"kadın asker" anlamına geliyor.Yiğit,"güçlü yürekli kahraman alp"Barlas,"kahraman"demek canım