Laloba Kızlar 31. Hafta içindeyim kızım maşallah sürekli hareket halinde yani aşırı geliyor hareketi ve nedense sürekli 35. Haftadan sonra doğacak gibi hissediyorum böyle olan var mı 🤭🤭☺️
Cansuacar Laloba ayni bende oyleyim canim 31+5 sanki cikicakmis gbi erken dogum olucakmis gbi hissediyorum düşünüyorum 😂😂😂
LittleAnne Bende öyle düşünüyorum ama doktorum her şeye normal diyor 🥶 birde etrafımdaki herkes erkek bebekleri geç gelir diyor🤣 Bence biz bi an önce doğsun diye düşündüğümüz için öyle hissediyoruz🤪😂
Laloba LittleAnne bazen hadi artık doğ falan diyorum sonra kendi kendime kızıyorum erken doğacak çocuğum diyr 🤭
LittleAnne Laloba Aynen bende diyorum sonra ayy ne diyorum ben zamanı gelince gelsin diyorum ama tabi yinede çok bekletmesinler bizi🤪 Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😌