asyaa15 Bgm_01 bizde 28+3 üz canım iyiyiz suanlık bi sıkıntımız yok bakalm. Geceleri biraz bel agrım oluyor yada karn agrısı ama uzundegil İki haftansnra kontrolümüz var. 27 de gitmiştik 1 kilo idi. Bakalm
arzu_glyprk Bgm_01 32+0 kasılmalar (bebek toplanıyor )başladı onun dışında güzel geçiyor. Gelişimi kilosuda gayet iyi
Burcaln 30 haftalığız artık cok yürüyemiyorum yürüdükce bebek bastırıyor aşşağı doğru ağrı yapıyor karın bantlarım esniyor yani . :( onun haricinde şükür herşey yolunda ve acayip hareketli oluyor geceleri😄