13.haftaya kadar 3 kez falan anıt hastanesinde Sibel hanıma gittim memnun kalmadım. 28 haftalığız şimdi Bülent Şimşek 'e gidiyorum 16.haftadan bu yana. Ama çok kalabalık randevu bulamıyorum çalışan olunca her zaman da randevu alamıyorum. Pazartesi kontrolüm var kan uyuşmazlığı iğnesi olacağım. Doğum için bayan bir doktor arıyorum (öneri kabul edilir) iyi olan 15 temmuz'da. Özel'de doğum yapmayı düşünmüyorum sanırım techizat olarak devlet daha iyi gibi geliyor bana🙂