Merhaba hanımlar. Ben 30+1 ikizlerime hamileyim. 52.5 kiloyla hamile kaldım. İlk aylarda bulantım falan da olmadığı için hiç iştahım kapalı olmadı. Dün kontrolüm vardı 62.5 kilo çıktım. Doktor bütün hamilelikte alman gereken kiloyu aldın bundan sonra dikkat et dedi. Şimdiye kadar çalıştım ama artık Doğum iznine çıktım istirahat etmemi istedi. Bundan sonra nasıl beslenmeliyim? 30dan sonra kaç kilo alınıyor? Kafamda deli sorular🙄