Selam kızlar Sakarya Özel Beyhekim Hastanesine gittim bugün doktor Sedat Umur. 4. Doktor değiştirmem içime sindi şükür gayet ilgili ve sevecen bi doktor, tüm sorulara cevap veriyor numarasıda veriyor bir sıkıntı olursa arayabilirsiniz falanda dedi.
- Haftama girdim bugün sonunda doktorumu buldum gerçekten çok rahatladım. Düşünenler varsa bence bi gidin derim
muayene ücreti sigortalılara 130₺
doğumda 3.175₺ dediler. Eşim fabrikada çalışıyor anlaşmalı hastanesi olduğu için %25 yada %30 indirimleri olacak