asmitaskiran bu beslenme düzeni benim kan değerlerim ve 17 haftalık gebelik için düzenlendi aslında temel olarak hepimizin bildiği şeyler öncelikle çölde kalmış gibi su içiyorum örneğin bu gün programım sabah en geç 8 de uyanıyorum kahvaltıda süzme peynir 5 zeytin ( yıkıyorum zeytinleri çünkü şişmemem için tuz minimum alıyorum) 2 dilim tam tahilli ekmek 1 haslanmış yumurta( kokudan midem bullanmazsa tabi) bolca yağsız tuzsuz salatalık domates( ben limon sıkıyorum ustune öyle gidiyor) 11 gibi bi bardak tuzsuz ayran içtim 2 gibi resmen bir leğen az yağlı salata 5 köfte yedim 5 de 4 tane ceviz yedim 8 gibi az yağlı ıspanak yicem oda 8/9 yemek kaşığı kadar yoğurtlu ben gece 3 gibi uyuduğum için 10:30 gibi laktozsuz süt içicem çok uzun oldu ikiye bölüyorum