Canım , benim de kese karından çok zor görünüyor. Doktorum kilo ile alakalı değil rahmin şekliyle alakalı dedi. Benim rahmim açılıymış. Bu durum 10 kadından birinde görülebilirmiş. Bu sebepten dolayı ben iyice idrara sıkışmadan ultrasona girmiyorum. İdrara sıkışınca da idrar torbası öne doğru itiyor ve de keseyi gösteriyor. Bilgin olsun