Bende de var bebeğimde yani böbrek genişlemesi 12 haftadan beri büyümeye devam ediyor takipteyim ama çok az büyüyor 20 mm yi geçerse müdahale edicez dedi büyümesse doğuödan snra çocuk doktoru tedavi edicek dedi hiç korkma bende ilk zamanlar çok korltm domtor doktor gezdm allahtan işinin uzamnı bi doktora gittim içini sıkma ondan