Ceyo00 Kızlar bugün tam 37 olduk muayenemiz vardi 1 cm acikligim var çatı muayenesi oldum normal doğuma uygunmuşuź 😊ne yapmam lazım acaba
Busrakivanc Ceyo00 yürüyüs,risk yoksa ilişkiye girmek, merdiven inip çıkmak 😀 2 cm di acikligim bunları yaparak bir hafta sonra sancıyla gittim 4 cm açıkla yatisim yapıldı
Arzu0101 Ceyo00 seninle aynıyız canım 37 olduk çatı muayenesinde 1 parmak açıklık var dedi☺️🥰biraz önce çamur gibi bı akıntım oldu sıkıntı yok dediler ☺️
[silindi] Yok vanım hurma doğumunu kolaylaştırır hele birde ACVE hurması alırsan panzehirdir üç tane ye
oruc_sumeyye Ben 40.haftadayım ve hala açılmam yok iki kere alttan muayene oldum hurma yiyorum merdiven çıkıyorum yok 😭
Selmanur oruc_sumeyye bol yürüyüş .demekki vakti dolmamış 😅yurt dışında 42. Haftaya kadar bekletiyorlar ama bırda nedense 40 hafta olunca bizim doktorlar panik oluyor
[silindi] Hz meryem annemiz doğum yapacağı anda hurma ağacı yeşerir ve yemesi vahiy edilir mısırda tez hazırlayan profesör akrabamız hurmanın doğumu kolaylaştırdığı ve anne sütünü artırdığını bilimsel olarak araştırarak makale hazırladılar ekip halinde
Ceyo00 Busrakivanc yürüyüş yapıyorum canim ama eşim korktugu için 34 den beri ilişkiye girmiyor 🙈🙈bebek hareketli olduğu için sıkıntı olur diye tedirgin oluyo
Gizemnurnr Zeliha0203 canım belki ben kendımı kastıgım içindir ama benim canım cok yanmıstı 3 kere bakıldı 4.cude acımamıstı
Selmanur Zeliha0203 kişiye göre değişir kasarsan kendini acır . Ama muayene sonrası bel ağrısı ve şekelenme normal
Ceyo00 Arzu0101 olurmuş canim lekeleme kanama gibi.olur korkma dedi doktor şancı şu gelirse dogumhaneye gel dedi🙈🙈normal hayatına devam edebilirsin dedi
isimsizbebek Ceyo00 bende bugün muayene oldum. Hamileliğim boyunca hiç bel ağrısı yaşamadım. Ama şimdi muayenede sonra belli aralıklarla bel ağrısı ve sancı gibi kasılma yaşıyorum biraz. Sizde bir sorun oldu mu muayeneden sonra