Kızlaaar ne olur yardııııımmmm 35 haftalık hamileyim çok kötü kabızlık sıkıntım var karnıma sancılar giriyor yapamıyorum napmam lazım evde ilaç olarak duphalac var içsem birşey olurmu yada anında etki edicek tavsiyeleriniz varmı doktora haftaya salı gidicem Acile gitsem birşey yapabılırlermi acaba 😩😩😩