Gamzedngdn Belislina kendini iyi hissediyorsan tabi bende bir şey olmadı sende kesin cevap veremem kendi doktorun kendin olmalısın bu konuda kuzum 🌺 şifa dilerim 😊
Edizim06 Belislina ben bugun oldum canım banyoyu dün yaptım kolum agrıyor hemsıre gır sorun olmaz dedı ama gerek yok alıp gıttım zaten