Uykuclimon hayır hiçbir şey olmaz kuruntu yapmayın kendinize ben bugün oldum şuan acısıda yok inşallah olmaz . Hemşire hanım bana neden yapıldığını anlattı anne ile bebek arasındaki bağlantıyı sağlayan göbek kordonunu makasla kestikleri için herhangi bir tetenoz kapmamız için hatta yaptırmazsak allah korusun ölüm riski bile varmış sonradAn tedavisi yokmuş