deletedmom259 kimin ne dediğine bakmamak lazım. Aşıların içeriği yani prospektüsü yer alıyor internette. Etkileri ve yan etkileri hakkında özellikle yabancı dillerde birçok araştırma ve makale var. Salih bir niyetle okuyup araştırmak lazım. Ve şunu da bilin, hiçbir aşı tam koruyuculuk vaat etmez. Aşı olsa bile çocuğunuz o hastalığı geçirebilir, aşıdan dolayı bile hatta geçirebilir. Çünkü biliyorsunuz aşı, o hastalığın virüsünü vücuda vermektir. Şu an uygulanan aşı takviminde çocuğunuz iki yaşına gelmeden 42 doz canlı hastalık virüsü alıyor. Bunların içerikleri önemli. Detaylıca araştırın ve kimin ne dediğine bakmayın :) bu ülkede sigara reklamında doktor bile oynatildi :)