Benim de 3 hafta önce 10 çıkmıştı lokasit doktor URODAY diye bir toz verdi şekerim çıktığı için içemedim içinde şeker varmış çünkü, bol bol su içtim ve ev yoğurdu yedim bugun. Tekrar idrar tahlili verdim 2 ye düşmüş çok şükür. Bir de idrar kültürü verdim üreme var mı yok mu diye bakalım dedi doktor pazartesi çıkacak sonuç