Ocak 7 de adet olmam gerekiyodu
Ocak 9 da beta 34 cıktı doktor kendiliğinden düşer dedi
Ocak 11 akşamı kanamam başladı kimyasaldı yani 1 haftada bitti kanamam
Bat 11 subatti
Bekleyemedim adete 5 6 gun kala kan verdim 0 cıktı sonra adetten önce çıkmayıp adetten sonra pozitif görenler olmuş insan umutlanıyo bugun gecikmenin 2. Gunu testte negatif
Ama adetten 1 hafta önce yumurtlama akıntısı gibiydi akintim degerlendirdik belki geç döllenme olabilir mi diye hala umut ediyorum lütfen beni olmadığına ikna edin