Gulbeyazk RecepAliMom Aranızda ne güzel diyalog geçiyormuş eşinle 😁 bizimki bana bakıp bakıp gülüyor bi kazanla bi atletle 🤣
Gulbeyazk Ezgi05 Ay yemem mi ya günde iki üç tatlı kaşığı yerim ben kendi balımızda var kestane balı bilmem bilir misiniz acı bal yiyorum o kadar yememe rağmen boğazım pek gecmiyor
Ezgi05 Gulbeyazk valla bilemiyorum o zaman kendim yapmadığım bir şeyi de önermek istemiyorum. Boğazım için ballı ılık süt, pekmez, kuşburnu çayı tüketiyorum sadece
Seda5959 Gulbeyazk ilk başlardan beri sol kasığıma vuruyordu 2 gündür sağ tarafada vurmaya başladı oturup kalktığımda krap şeklinde ağrı oluyo
Leylacetinkaya Gulbeyazk 😂😂Hahahaj maalesef aynılarını gebeliğin başından beri çekiyorum🤰🏻🤦🏻♀️ Kışın soğuğunda bile cam açarak uyuyorum ve hala sıcaklık basıyor😑Şuan 34 haftalığız Çok şükür az kaldı 🤲🏻❤️
Gulbeyazk Leylacetinkaya Ne güzel iki üç hafta sonra nasipse kucağına alırsın sağlıcakla inşallah darısı bizlere
Gulbeyazk RecepAliMom Yarim çay kaşığı yiyorum canım dikkat ediyorum bizimkiler balcı olduğu için biliyorum
Deryadgm Gulbeyazk Bütün gebeler aynıyız demek ki hayatımda olmadığım kadar hasta oldum ben 1 ayı geçti hep boğazlarım ağrıyor burnum tıkanıyor öksürüyorum 15 haftalığım bende
Gulbeyazk Deryadgm Boğazım yanıyor sanki acı ile yangı aradı bisey bendeki de tabi burun akıntısı ve tikaniklikta var
Ftsctn_20 Gulbeyazk bu aralar böyleyim geçenlerde de gebe polikliniginde sıra aldım sanıyordum menopoz polikliniğinden sıra almışım hastaneye gittim sekreterden öğrendim 😁 bakalım bir hafta sonra tahliller yapılacak belki vitaminle alakalıdır bilmiyorum.
Asl_93 Gulbeyazk çok kötü bi durum ben kış günü Almanya soğunda yarım kollu ile geziyordum sokakta herkes bakıyordu 🙈 12. Haftamda felan geçti benim inşallah senin de geçer canım 🙏🏼