Bayanlar durum gittikçe kötüye gidiyor kahvaltı yaparken sıcak basiyo yemek yesem sıcak basiyo meyve yesem sıcak basiyo yatıyorum yatakta sıcak basiyo üstümü açıyorum boğazım şişiyor ay napcam bilmiyorum artık daha 10 haftaligiz şimdiden böyleysem temmuzda agustosta napcam ben bi fikri olan yada bu durumu atlatmak için bi çözümü olan var mi