Yenianne65 Kdzeregli ben bi kere içtim ondanda hepsini kustum:( o zamanlar bende sormuştum herkes içebilirsin demişti
Elif_t Kdzeregli güvendiğiniz bi yerse için bence çok faydalı. Doktorunuz en iyisini bilir tabii ki de ben hep içtim bi şey olmadı şükür🤗
Kdzeregli Syma95 bazı sayfalarda içilebilir bazı sayfalarda içilmesi pek tavsiye edilmez yazıyor bilemedim açıkçası🙈
Seras12 Sakatat çok önermiyorlar enfeksiyon açısından ama güvendiğin bir yerde bence içilebilir bende tüketmiştim Canım çok çekmişti ama kendimizin yaptığı olduğu için
Hatice-02 Ben bu sabah içtim ( hayatımda ilk defa) tadı güzelmiş zaten bebeğimden başka hiçbir güçte içirtemezdi ama abartmadan ayda bir içilebilir canım 😊
Glnhl Kdzeregli 🤭🤦♀️kelle paça değilde onun daha fenası işkembe yedim ben aşerdim hatta öyle aman aman hergun icmiyoruzya Allahın izniyle bisey olmaz inşallah ferah ol😊