Talentedmom Merhaba Hamişler; Ben ev hanımıyım.Doğum yapan anneler çalışsın çalışmasın doğumdan sonra doğum ücreti alabiliyormuş.Doğuma bir kaç gün gün kaldı.Alan varsa bana Bilgi verebilir mi?Süreç nasıl ilerliyor,nerelere başvurmak gerekiyor?