isimsizbebek 38+6 yım. Artık muayene zamanım gelmişti. Şu an herşey normal doğumu gösteriyor. (Ama ben kararsızım) vajinal muayene etti doktorum. 7-8 saniye sürmüştür cidden kasmayın derin nefes alın korkmayın. Bir acı yok ama zorlanma yani ittirme hissediyorsunuz. Bitince biraz afalladım daha büyük birşey beklediğim için😁😲 tabi doktorun eli ile de alakalıdır ama öyle abartılacak bişey yok. Muayenedn sonra hafif kanama olabilir dedi kanamam henüz olmadı ama hafif bel ağrım oldu gibi. Bu arada 1 cm açılma varmış. Bakalım beni neler bekliyor😏 1.
iremss isimsizbebek aynen katılıyorum 👼🏻 Çok kısa sürüyor, bir de kendinizi kasmazsanız ne olduğunu anlamadan bitiyor 🌸 korkmaya gerek yok ❤️
Esenidil92 isimsizbebek benim 35 +5 te yapti iki gun once daha dogrusu kastigimi soyledi yapamadi halbuki ben kastgimi dusunmuyorum haftaya bidaha deneriz dedi ama illki olmadi die asiri stres yapiyorum ya hic yaptiramazaam ve sirf bu yuzden sezaryani oneerir diye
Bellazarea isimsizbebek Beni el muayenesi hiç zorlamıyor ama yaşadığım ülkede maalesef metal speculum kullanılıyor ve cidden hiç hoş bir şey değil😭 nefret ettim, doğuma koşa koşa giderim, ama o metal şeyi düşündükçe bi duraksama geliyor 😂 Bende geçen hafta pazartesiden beri 2 cm le duruyorum :)) 39+4 üm hala bekliyoruz
Duyguali isimsizbebek yani üzerinizi tamamen çıkardınız mı ? Nasıl oldu anlatır mısınız ? Hiç bilmiyorum da
Deletedmom133 iremss ben kasmıştım ama ona rağmen çok çok bir acı olmadı çataldan inince biraz acıdı yürüdüm geçti 🥰
isimsizbebek Deletedmom133 @iremss ya anlamadım sanki yalancı sancım daha sıklaştı gibi. Belimde ağrıyor biraz. Muayene doğumu tetikliyor dedikleri doğru mu acaba diye düşünüyorum 😊
Busragungor isimsizbebek muayene sonrasi açıklık artabiliyo çatı muayenesi yapildi ama doktorum her gitmemde acikliga bakiyo hemde uyarmış oluyorum diyo
iremss isimsizbebek benim şimdilik bir sıkıntım şikayetim yok yanlış bir şey demeyeyim :( benim muayenede de açıklık yoktu , başka tecrübeliler vardır belki 🤷🏼♀️
isimsizbebek Esenidil92 derin nefes almaya çalışın otomatik olarak kasmazsınız belki içinizden sayın. Normale uygun değilseniz sezaryen olursunuz korkmayın sizin ve bebeğiniz için hangisi hayırlısı ise
isimsizbebek Bellazarea üzüldüm adınıza 😔 kolay doğum yaparsınız inşallah. Ağrınız falan var mı? Benim muayene den sonra şimdi belli aralıklarla hafif ağrım oluyor. Acaba normal mi?
Bellazarea isimsizbebek Normalmiş o, muayeneden sonra bel ağrım vardı, ama uyuyunca geçti.. Tabii muayene sonrası doğum yapanlarda oluyormuş, sizin sancınız varsa takip edin, sıcak duş alın geçmiyorsa doğum sancıları olabilir
isimsizbebek Bellazarea teşekkür ederim duşu deneyeceğim. Kaç saattir geçmedi bu şekilde uyuyacağımı sanmıyorum zaten.umarım geçer
isimsizbebek Bellazarea yok geçmedi hala duşa da giremedim ağrıdan bir iki dk geçiyo bi kaç saniye ağrı geliyor öyle aralıklarla devam ediyo
Bellazarea isimsizbebek Dakika tutun sancı giren saati not edin, kaç saniye girdiğini not edin ne zaman bittiğini not edinki kaç dk aralıklarda geldiğini bilin, doğum sancıları olabilir. 5 dk da 1 geliyorsa mutlaka gitmeniz gerekiyor
isimsizbebek Duyguali alt tarafınızı çıkarıyorsunuz zaten. Örtü veriyorlar. Sandalye gibi bişey ayaklarınızı koymak için kolları var. Her hastanede aynı mı bilmem ben özele gidiyorum. Sandalyede hafif uzanır gibi ayaklarınız kısmen havada
Ebru52 isimsizbebek sanırım ebeden kaynaklı hayatımın en zor muayenesiydi beynimde şimşekler cakti sanki kadın kolunu soktu içeri 😔kadınların işi inanılmaz zor
isimsizbebek Bellazarea duştan çıktım şimdi azaldı gibi biraz . artarsa dakika tutacağım çok teşekkür ederim ilginize.