Ezgi05 Eva41 cinsiyeti hemencecik gösterdi ama yüzünü saklıyor çoğunluk da cinsiyeti saklar bizimki ters 😄😄
Duygunecla Eva41 ablamın ilk bebeğine de bebeğin kafası bayagi büyük normal yapamayabilirsin dedi.sezeryana karar verdi.cidden kafa kocaman doğdu 🤭 simdi 9 yaşında vücut geliştikçe kafası gayet normal görünüyor.koca kafalar zeki olur derler ..cidden çok zeki bi cocuk .. öğretmeni bile profesör diye seviyor 😊 teyzesi kurban olur onun kafasına 😂
Duyguslabebegi Eva41 doğum şekline karar vermek için çok erken değil mi haftanız ben de hemen hemen aynı haftalardayım 21 sayılırım :) bizim doktorumuz doğum şekli ile alakalı hiçbir şey söylemedi kendisi aynı zamanda hem perinatolog hemde prof bir doktor
Eva41 Duyguslabebegi bende çikolata kisti var canım 4 cm di gebe kaldığımda doktor onun için sezaryen demişti bebeği alırken onuda alırım diye ama gidişata bakacağım dedi
Nzkml Ay benim kızımın da kafası iki hafta önden gidiyor. Doktor bunu söylerken gülümsüyordu. Doğum, sezeryan falan olabilir demedi. 33 haftalığım. 😇 Koca kafalı bir kızım olacak. Babasına çekmiş. Eşim 8 aylık doğmasına rağmen kafası büyükmüş. 😅