Babyakd Arkadaşlar yenidoğan bebekte crp değeri 0-5 aralığında oluyormuş bizim enfeksiyon değerimiz yüksek çıktı 18de. Antibiyotik tedavisine başlandı yoğun bakımda benzer durumu yaşayan var mı lütfen yardımcı olabilir misiniz? 🙏🏻
Prenses001 Babyakd bir bilgim yok adece yetişkin insanda da 0-5 arasinda olduğunu biliyorum benimde 31 çıkmıştı biradan aklımda kaldı okuyup araştırdığım antibiyotik tedavisi sizede başlanılmış çok geçmiş olsun Rabbim acil şifalar versintez zamanda sağlığına kavuşur inşallah minik ❣🌸