Kizlar 26+5 gunluk hamileym ve vajinamda su geliyor yani nasil desem iki uc gundur diger haftalara ragmen coaildi sanrm..ve cok korkyorm yaaa..tam cokda deyil ama dedym gibi coaldi sanki su gelmesi biraz..yani kokusuz ve rengi şefaf..acaba nedi ya korktum şimdi...zaten erken doum riskm var..bilen varsa yazin ya nolur