Yenibiranne001 benim 22,48 iki gün sonra 22,59 çıktı kimyasal dediler bende bıraktım düşünmeyi 1 hafta sonra kasık ağrısıyla başka doktora gittim 2000lerde çıktı geç döllenmeden dedi doktorum şuan 17 haftalığız ve çok şükür sağlıklı ❤️ Moralinizi bozmayın her hamilelik bir değil