Havva-sezer38 Merhaba kızlar ben 24+1 günlük hamileyim. Bugün dr gittim ultrason kağıdında 25 haftalık yazıyor. Doktorun yanında görmedim yoksa sorardım. Acaba normal mi yani bilmiyorum da maalesef. Aynı durumda olan varsa beni aydınlatabilir mi
BambinosununAnnesi 24 haftayı tamamladın ve 25 içindesin ondan dolayı ultrasonda öyle görünüyor diye biliyorum
BambinosununAnnesi 24 haftayı tamamladın ve 25 içindesin ondan dolayı ultrasonda öyle görünüyor diye biliyorum
Gmzzz Yazılanlarla alakası yok bebek 2 haftaya kadar ilerde olabiliyor bu normal bişe benim ki basından beri 1 hafta ilerdeydi şimdi iki hafta ilerde .. önemli olan sağlıklı bi ileri düzey olması şeker gibi yan etkilerden değil..