Seyma_11 11 haftalık gebeyim doktor bebeğin kafatasında ödemler oluşmuş dedi ikili tarama testi yapıldı ödemlerle ilgili bilgisi olan var mı acaba
Zeyk Seyma_11 Ödemeler oluşmuş dedi ? Açıklama yapmadı mı iyi veya kötü yada geçer gelişime bağlı vs gibi Bir bilgim yok ama doktor birşeyler soylemeliydi
Prenses001 Seyma_11 hiç bir şey söylemedi mi benim bilgim yok üstte kalsın çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah 🤲🏻
Ozge_e Seyma_11 benim bebeğimin de ensesinde ve kafasında ödem vardı ikili ve nift testi temiz geldi daha sonra ayrıntılıda da ödemin kalmadığını söyledi doktorum
Busragungor Benim bebegimdede beyninde ve vücudunda ödem vardi ense kalınlığı yüksek olduğu için. Yanlış yönlendirmeyim belki baska bi sebebi vardır ikili sonucun ne zaman çıkacak
Seyma_11 Busragungor bir hafta sonra çıkacak test sonucu aynı şeyleri banada söyledi sizin sonucunuz ne çıktı peki
Busragungor Seyma_11 cvs işlemi yapildi sonuclarim temiz geldi cok şükür ama doktorlar denizde kum tanesi aramak gibi bisey dedi bir suru sendrom bir suru rahatsizlik var dedi dogumuma 6 gün kaldi bakalim 😔
Seyma_11 Busragungor kendinizi üzmeyin kötü şeyler düşünmeyin inşaşşallh sağlıklı Sıhhatli bir bebek Olur. Teşkkür ederim tekrardan