Gulap-1234 Dünde yazdım ama Kasık ağrısı çekiyorum ama değişik nasıl diyim 30.haftadayım Cumartesi30haftalık olucaö ama aşağı doğru kasık ağrısı çekiyorum özleiikle ayağa kalkınca sanki dayak yenilmiş gibi bir acı dokununca bile 😔 bu durumu yaşayan varmı?