Zeyk canım ben bugün doktora gittim 38 haftayim i bana dediler ki bebeğim kondonu kondoru başının altında kalmış yani normal doğum yaparmasin sezeryan olur diye yani ben öğrenmek istediğim bu aslında bunu yaşayan var mı acaba böyle bir olayı yani düzelir mi ya da bir iki güne ya da hep böyle mi kalacak sezeryan gününe kadar onu sormak istemiştim