pervin2514 ben de 21. haftamda evimin merdivenlerinden 4, 5 basamak düşmüştüm. Çok sert düştüm o yüzden hemen acile gitmiştik. Doktorun ilk söylediği karnının üzerine düşmediysen bir şey olmaz demişti. Ama yine de beni 3 gün arayla kontrole aldilar. Çok şükür bebek iyiydi. Tavsiyem doktora muhakkak gidin, içiniz rahat olsun.