Demet1992 Arkadaşlar merhaba, bu dogum rapor parası nasım oluyor nasıl alınıyor, ne zamana kadar çalışmak gerekiyor bunun için, 32.haftada izne çıkınca alınabilirmi bilgisi olan varmı ?
Demet1992 AntisosyalKelebek yani 32.haftada çalışamaz raporu aldım diyelim yinede o parayı alabiliyormuyuz, bi hafta sınırı varmı o parayı almak için 37.hafta falan gibi
nurcinsoylu Demet1992 canım 32. Haftaya kadar çalışman yeterli, doktorun 32. Haftada 8 haftalık bir rapor yazıcak, doğumdan sonrada doğum raporunu teslim ediceksin, o şekilde alınabiliyor doğum parası