sibelll Bugün happy mom da 35 37 haftalar arası vajinal ve rektal kültür testi yapılacağı yazıyor yaptıran varmı
Burcu535 sibelll biz şimdi 36+4 üz. Geçen hafta gittiğimde doktorum benden idrar tahlili istedi ve kan tahlili. Acaba o muydu bu dedikleri test? İdrarımda iltihap var dedi bol su içmeyi önerdi ama başka test falan demedi
Mrve26 sibelll alt muayene o test dedigi acilma varmi yokmu rahimde incelme varmi yokmu kesede incelme varmi yokmu kosacasi dogum varmi yokmu 😂🤗😘
sibelll Mrve26 araştırdım nette o değil bir bakterinin varlığını tespit için kültür alınıyomuş bebeğe doğum esnasında geçmemesi için
Mrve26 Haticeozkan bazen erken yapilabiliniyo bebegin rahme yakin olmasi vs vs gbi durumlarda olabiliyo ama korkulcak bisey yok kizlar icinizi ferah tutun
Mrve26 sibelll hmmm bana noye alt muayenesi dediler 🤔 acaba ben mi yanlis anladim verdigim bilgi icin cooookkk tesekkurler
sibelll Mrve26 sizin dedğiniz muayene çatı muayenesi sanırım onuda 38 de yapıyorlar DİE biliyorum normal doğuma anotomimiz uygunmu değilmi DİE onu yapılar
Mrve26 sibelll valla hemsireye sormustum ne testi diye bana alt muayene demisti bende oyle biliyodum demek degilmis 😊 tesekkurederim bilgilendirdigin icin
Haticeozkan sare55 benim.doktorum biraz sofi bi kac arkadasim.ebelere yaptriyo ddi ama kesin bisey soylemdi doktorum haftaya gidicem insalllah
merination 35+5 in idrar ve kan tahlili istedi doktorum idrarda lökosit fazla görünce ilaç vermeden kültür de yapalım dedi aynı idrar tahlili gibi sadece enfeksiyon varsa bakteriyi direk tespit ediyor kültür. O temiz çıkınca ilaç vermedi