bebegimm16
başla sonra hiç olmaz 30 dan sonra panda 🐼 gibi olunuyor . Öyle çıkılıp alışveriş i yapılmaz yani . Bayağı yoruluyorsun 10. Dakkidan sonra . O yüzden erken değil başlayın bi an önce tamamlamaya çalışın. En son 30 dan sonraya bebeğin odasını yatağını vs kurmaya hazırlamaya kıyafetlerini yıkamaya ütülemeye hastane çantası ,doğum süslerini hazırlamaya attırdınız zamanınız geçer. 30 dan sonra alışveriş gitmez. Ben cinsiyeti netleşene kadar bekledim 17. Hafta da cinsiyet netleşti hastaneden çıkar çıkmaz hemen gittim 5-6 parça Kıyafet ve Papuç çorap alıp öyle eve dönmüştüm 😀sonra her iş çıkışı gidip neyi eksik ise öyle öyle tamamladım.