Asyamoms35 Merhaba bugün 38+1 deyim dün tuse oldum bugün çok ağrım var belim çok ağlıyor açılma İçin hurma ve yürüyüş önerdi varmı önerisi olan yürürken bile belim ikiye ayrılıyor resmen 🤦🏻♀️
Gizemnurnr Asyamoms35 bende 38+2 canım hurmayı 33.haftadan beri tuketiyorum suan 2 santim acılmam var ama sancım yok nst de cıkıyor ben hissetmiyorum artık dogurmak istiyorum squat yap hurma ye acılmaya faydası var gercekten
Aysegnl51 Asyamoms35 38+1 deyim bende çok yürüyünce ve ayakta kalınca belim çok ağrıyor.rahmimde batma oluyor.bakalim yarın çatı muayenesi var ne dicek doktor açılma var mı merak ediyorum 🙄
Asyamoms35 edward Gizemnurnr deletedmom220 bütün yazdıklarınız var bendede yürümek istiyorum ama belime iğne batıyor sanki gerçekten ne yapsam geçse bilemedim sürekli duşa girmek sıkıyor yani
deletedmom220 Bende biraz önce post açmıştım 37+6 yım dünden beri adet ağrısı gibi ağrı çekiyorum doktora gidip gitmemekte kararsız kaldım ama bekliyorum hala ağrı sabit ne artıyo ne azalıyo 🙄
Adige09 deletedmom220 o bende de var gün agrisi deniliyor bütün gece adet agrisi gibi agri oluyor daha önce de oluyordu nst de sancim cikti
edward Asyamoms35 ben karnımı şalla sarıyorum o bi tık rahatlatıyor.. şuanda uzanıyorum ama yine rahat değilim 🙁
deletedmom220 Asyamoms35 bende iki gündür yürümeye gitmiyorum bu ağrı yüzünden bide doğum hızlanır diye korktum açıkcası 🙄 çünkü bi kaç gün daha beklemesi lazım
Asyamoms35 Aysegnl51 yarın öğleden sonra bende kontrole gidicem yatırabilir belki inşallah açılmıştır yemekten sonra yürüyüşe gitcem tekrardan
Adige09 Asyamoms35 kuzum hal yok takat yok can yok kasılma ve agri var bende inanki doğsa da kurtulsam diyorum 😣😥 bu tuşe olmak ne demek ?
Annece Asyamoms35 ya benim doktorum da 38+2 de bebeği alırız dedi bir sorun olmaz demi kızlar erken mi degil mi bilemedim endişelendim
Denizfadile Annece erken bence biraz daha dursun cnm benimde 38 haftalık biraz daha geçsin diyorum...
Annece Aysegnl51 ben serklajliyim sezeryan istiyorum o yüzden de bebeğin kendi gelmesini beklemeden alalım yoksa dikişini zorlar rahimi yirtabilir dedi
isimsizbebek Asyamoms35 vajinal muayeneden sonra mı bel ağrınız oldu? Ya hiç bel ağrısı yaşamadım şimdi aralıklarla bel ağrısı sancı geliyor muayeneden sonra. Normal mi diye endişeleniyorum. Doktora da soramayacağım şimdi. Az miktarda kanaman olabilir demişti ama ağrım oldu onun yerine